orang sayang saya :) Hey selamat datang :) Jangan sepahkan blog ni.Saya baru bersihkan.Tolong follow yaa darling(s).Arigatou !

    Sticky note

    Hello honey,

    Blog ni sedang di-edit lah . Datang nanti lah yaa :) Header ada prob lak :( Blog akan di-update lepas siap make-up.Haha.Themkiu btw.xoxo.

    Sunday, September 5, 2010

    Pheww !

    Fuh !

                     Setelah sekian lamanya , barulah jumpa website2 tuk add kotak message tuh + button top tuh + hide shoutbox tuh...Tapi oleh kerana byk giler website ak dh gi and lappy aku ni dh jd 'gila2' cket pasal lama sgt on9 , kalo korang tnya aku camner nk wat sumer uh , ntah la aku xingat dh website2 dia -_- ...dekat history pun byk dh history ter-delete sendiri..ARGH!!! 

                     Korang perasan tak aku x speakim ni ? :D hahaha.. sometime je lah speakim k? Perasan x aku ada letak gmbar siblings aku tu kat tepi tuh ? okay ? :) Siap pegi edit kat website apa tah nama dia dh xingat ...felix ke apa ntah :P aaaahh letih gile hari ni edit blog nihh ... -_- search google pon xjmpe apa yg kita nak..uwaaaaa...ntah berapa jam dh masa aku habisss .. 3 jam kot .. ugh


                    Kalo korang nk tau , aku ada tnye 2 org budak nih * bdak UPSR..pfft *  camner nk wat tu la,ni la .. tp punyerr la dr smalam tnggu , x jwb2..argh geram giler..fed-up sgt aku terpaksa la search google and tgk website2 yg hampeh >_< ...lama giler baru jumpa website2 tuh... hmm :'( kan bguih kalau jmpe dr awal lg..urghhh....marah tauu ? act bukan marah tp LETIH ..

                     Hmm tahla .. ta tau nk ckp pe dah..aaa....oleh kerana letih ni la aku x speakim..hmm..malas nak pikir English...heheh ..Biasa r..Lagi pun kalo speakim , byk error :D aku ni mana pandai sgt English..heheh
    Oh yea,aku dh tukar lagu tuh , dulu lagu Baik2 Sayang kan?? Aku dh tukar sbb blog ni dh bukan blog sedih :D hahaha ingat nk change url blog tp xder idea...hmm...

                    Aku ni ader 3 blog *termasuk yg ni..ehem* so kwn2 aku nih  slalu tertukar la blog2 tuh...camner ye?Korang pndai x cmner nk delete blog ? Kalau pandai , tulis kat shoutbox sy yea :) Ckp camner nak delete blog okayy ?? Senang sikit kalo org tnya "Tgnana97?" , bleh la aku jwb "dah delete dah yg tu" hehehe..

                      Okay aku dh baca blog Ainaa ku syg :D hahaha dia ada tulis post yg bertajuk 'Diet' .. :) Ainaa, awk tak gemuk la... *pfft aku yg kene diet..uwaa*  ... :( umm ckp bende lain la...xmo topik ni..haahaha

                        Camner preparation raya korang ? Dah beli baju raya ? Dh buat biskut ? Sy suka biskut....cornflakes :) Korang suka biskut pe ha ? Nak tau jgak.. hehe Aaaa malasnya nk type dah..
    Rsanya lappy dh xleh than lg..kene tutup la...So...Bubye la semua,yea?? Eh , best sy speakim ke ckp malay ?
    Korang rasa sy ni sesuai speakim ke ckp BM je ? Tulis kat shoutbox ye ? 

    Okay Bubai :)
    Thanks sbb sudi baca sampai abes.Sila ringankan tgn anda untuk like post ni.Have a great dayyyyy :)

    0 makan bubblegum:

     
    Original Imma Cookie Monstaa Dot Blogspot.